Monday 1 July 2013

budakbarubelajar

    hello hello hello..   

 budak baru belajar. 
 Aku memang budak baru belajar blog (malu).. Kira nie entry pertama aku dalam penulisan blog aku. Tapi nak cerita pasal apa ye entry nie. Selalu blogger yg terkenal tulis pasal apa ye entry pertama dia orang.. fikir.. fikir.. fikir… 


Okey  done!! Apa kata aku cerita pasal aku je serba sedikit. Okey.. nama sebenar seperti dalam ic adalah NURULNADIATULAMIRA BT AHMAD ZAKI.  Aku berasal dari  TELUK INTAN, PERAK. Sekarang aku pelajar Universiti Putra Malaysia kampus Bintulu Sarawak. dalam bidang PERTANIAN.(siap CAPS LOCK)haha ..course Diploma Pengurusan Perladangan Makanan.. Masuk semester 3..tgl lagi 3 sem nak hbs..aumm. Tak sabar rasanya..
adik beradik??Aku ada orang 7 adik beradik dan aku anak bongsu ,,sume da kawen,,aku je sekangkang kera,,ehh xla..mean aku je xkawen lagi..hehe.2 laki,n 5 perempuan,,
Sekarang umur aku dah menjangkau 22 tahun.. dah tua wehh.. . Tua. Tua. Tua. Nasib lah muka x kedut n kepala xde uban lagi ( terlalu berlebihan di situ ). aku da xtau  nk cerita apa dekat  entry pertama aku.maybe sampai di sini saja.  


wassalam.

                                                                   >>no caption<<

1 comment: